تسهیلات بانکی ایرانیان

وام با حساب وکالتی بانک آینده

اخیرا و با توجه به قانون جدید برای ثبت‌نام خودرو افراد باید دارای حساب وکالتی باشند. با طرح وام بانکی آینده تا 200 میلیون تسهیلات دریافت کنید.
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

وام قرض الحسنه بانک رسالت

وام قرض الحسنه بانک رسالت در واقع وام بدون بهره است که تنها کارمزد ۲ درصدی آن دریافت می‌شود . این وام بر اساس مدت سپرده‌گذاری شما در اقساط دلخواه قابل بازپرداخت است.
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

وام طرح کار آسان بانک سپه

این وام برای کسانی مناسب است که درگاه پرداخت و پایانه خرید بانک سپه دارند و حسابشان هم به این پایانه‌ها متصل است . اگر شما هم پایانه خرید بانک سپه دارید ، می‌توانید در مدت زمان ۲ تا ۶ ماه امتیاز کسب کنید و وام بگیرید.
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

شرکت بزرگ ایرانیان

output-onlinepngtools

در دنیای امروز، دریافت وام بانکی یکی از نیاز های اساسی بسیاری از کسب و کار ها است. اما انتخاب مناسب ترین وام با شرایط مطلوب نیازمند دانش و تجربه است.

مشاوران ایرانیان با هدف صرفه جویی در زمان، کاهش استرس و افزایش شاخص موفقیت شما، پشتیبان شما است.

استخدام ایرانیان اعتماد

وام رشد بانک ملت

وام رشد بانک ملت از خدمات جدید تسهیلاتی این بانک است . در این طرح می‌توانید تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید . از شرط‌ های اصلی این وام داشتن میانگین حساب ۳-۶ ماه است.
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

وام با سپرده بلند مدت بانک پاسارگاد

برای اینکه بتوانید وام با سپرده بلند مدت در بانک پاسارگاد دریافت کنید ، ابتدا باید یک حساب سپرده بلند مدت در یکی از شعب این بانک افتتاح کنید . سپس با ارائه مدارک شناسایی می­توانید به ارزش 80 درصد سپرده و تا سقف 1 میلیارد تومان وام دریافت کنید.
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

وام پویا شهر بانک شهر

در این طرح وام پویا شهر شما با ایجاد میانگین حساب حداقل ۳ ماهه تا ۷۰درصد سپرده‌تان می‌توانید وام دریافت کنید . برای ضمانت نیاز به ضامن کسر از حقوق دارید و بازپرداخت این طرح ۳۶ ماهه با سود ۲۳درصد است . لازم به ذکر است که ارائه این تسهیلات بستگی به بودجه شعبه دارد.
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید